Umowy z firmami kurierskimi

Pierwsze umowy z firmami kurierskimi już podpisane. Cenniki zastaną opublikowane już wkrótce. Pomożemy w wyborze firmy kurierskiej po uprzednich testach oceniających jakość, punktualność,szybkość dostawy,cenę, obsługę, profesjonalizm.

Doradca Kurier EXpert

Nowy Big Pilot’s Watch 43 oferuje także nową funkcję, która – jesteśmy pewni – pokocha większość entuzjastów zegarków: przyjazny dla użytkownika system szybkiej wymiany, który umożliwia wymianę pasków i bransoletek w ciągu sekundy. Wypróbowaliśmy rolex repliki zegarków to i uznaliśmy, że jest naprawdę doskonałe ze względu na łatwość obsługi.

4 myśli w temacie “Umowy z firmami kurierskimi

    • mnie swego czasu rozbawił kurier pewnej firmy, ktf3ry stwierdził, że coś tam, coś tam i oni przesyłek nie wnoszą .fakt, że przesyłka była spora- ale nigdzie w umowie nie ma, że dostarczają tylko tam, gdzie kurierowi wygodniej jak jest adres, to powinnam dostać ją pod same drzwi i pominę kwestię, że niby JAK ja jako zwykła dziewczyna, a nie żadna kulturystka, miałabym sobie tę przesyłkę wnieść ( a dokładnie przenieść od parkingu, oblecieć pf3ł bloku i donieść choćby do windy)- bo panu nawet pod bramą się nie chciało autem podjechać

  1. Panie Zbyszku,Niewątpliwie ma Pan rację jeśli chodzi o świadczenie usług puibcczlynh. Ale cena to nie jedyny powf3d, dla ktf3rego ludzie rozpaczliwie szukają usług konkurencyjnych.Ja osobiście staram się unikać korzystania z usług PP nie dlatego, że są trochę droższe od np. InPost, tylko ze względu na tragiczną w mojej ocenie organizację pracy w urzędach pocztowych. Nadanie przesyłki w InPost trwa tyle co naklejenie dwf3ch nalepek jedna na list, druga na potwierdzenie nadania.Na Poczcie długa i pełna negatywnych emocji kolejka ma okazję obserwować na żywo jak wysyłano listy w XIX wieku. Zeszyty w kratkę, tabelki rysowane linijką, długopisy, pieczątki, znaczki wytargiwane z albumu, gąbeczki do ich zwilżania itd. Tu nie chodzi o 18 gr, tu chodzi o pf3ł godziny zmarnowanego czasu na stanie w tym skansenie. Dla mnie to pf3ł godziny ma wymierną wartość.Czy ktoś od was słyszał w ogf3le o czymś takim jak audyt procesowy, optymalizacja procesf3w, ergonomia czy badanie opinii klientf3w na temat waszych usług? Pewnie tak ale do osf3b opracowujących procedury pracy urzędf3w ta wiedza chyba nie dotarła. Zamiast tego klient jest w urzędach pocztowych traktowany jak no właśnie w urzędach. To znaczy jak petent poczeka bo musi.

    • Jacek pisze:Ma pan racje ze procentowo przewf3z towarf3w trtnpsoraem samochodowym u nas jest trochę większy niż w Zachodniej EuropieW ZE dużo role odgrywa transport wodny. Ktf3ry w Polsce został całkowicie zniszczony. Kilkanaście lat temu na Wisłę i Odrze pływały barki z towarami. W Warszawie i Wrocławiu były szkoły ktf3re szkoliły oficerf3w do obsługi taboru śrf3dlądowego. /Szkoła Żeglugi Śrf3dlądowej/. Był to najtańszy transport i ekologiczny. Nasze barki pływały po całej Europie. Często można było spotkać je w HamburguWadą transportu wodnego jak i kolej jest konieczność przeładunku towary co bardzo powiększa koszty. Rozwf3j kolei nie rozwiąże problemu przewozu towarf3w ani ludzi Zawsze trzeba dostarczyć towar samochodem a pf3źniej odbiorcy. Przy przewozach dom-dom to staje się nieopłacalne. Modernizacja kolei jest nastawiona na szybkość i komfort pasażerf3w. W tym kierunku idzie cały świat. Szybka i komfortowa kolej staje się konkurencja dla samochodu jak i samolotu. Przy masowych ładunkach gdzie wyładunek jest bezpośrednio u odbiorcy kolej zdaje egzamin.a0Samochody osobowe. W ZE transport publiczny jest dobrze zorganizowany. Dlatego duże miasta mogą sobie pozwolić na rożnego rodzaju bariery ograniczające wjazd do swoich centrf3wa0. Na tle ZE Polska wygląda bardzo złe. U nas cały czas panuje monopolista PKS, ktf3ry dość skutecznie blokuje konkurencja. Tam gdzie mieszkam jest tylko jedno bezpośrednie połączenie z Warszawy. Większość mieszkańcf3w pracuje lub uczy się a0właśnie tam ia0 jedynym trtnpsoraem jest własny samochf3d.Dużym problemem są duże ciężarf3wki zwane TIR-ami. Możemy narzekać ze niszczą drogi, wyprzedzają .a0 Ilość TIR-f3w będzie zwiększała się i nic na to nie poradzimy. Transport to rozwf3j kraju. Spf3jrzmy jak siec autostrad oplata ZE a jak to mizernie wygląda u nas. Daleko jest nam do nich. Bez autostrad i drf3g szybkiego ruchu kraj stanie. Po prostu nie ma żadnego zamiennika dla TIR-f3w. To trzeba zrozumieć nie ma rozwoju państwa bez dobrych nowoczesnych drf3g ktf3rych ciągle mamy mało. Tranzytu tez nie zatrzymamy. TIR-y jeżdżą nie tylko po drogach Polskich ale po całej Europie. Pomysł żeby ciężarf3wki wozić koleją nie jest nowy. Chciał go wprowadzić min. Syryjczyk. Tyko jak obliczył ile potrzeba do tego pociągf3w o długości kilku kilometrf3w to szybko wycofał się z tego pomysłu.Uważam ze PO jest jedyna partia ktf3ra zrozumiała problem Polski. Budując autostrady, drogi szybkiego ruchu wyciąga nas z zacofania cywilizacyjnego. Pomysł Zielonych o transporcie TIR-f3w koleją czy budowa najpierw drf3g lokalny uważam za nie przemyślany ale możemy podyskutować.Wysokie opląty za przejazd TIR-f3w ma na celu zmniejszyć ich ilość. Myślę ze to pomogło. Nie woza już powietrza.Budowa drf3g lokalnych i remonty to dobry pomysł. Tylko najpierw autostrady i drogi szybkiego ruchu a pf3źniej drogi lokalne. W innej kolejności cały ruch TIR-f3w zostanie właśnie skierowany na te drogi co tez obserwujemy.a0a0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>