6 myśli w temacie “Witaj, świecie!

    • Powiem tak: strategia Poczty Polskiej zakłada w najbliższych latach bardzo ambitne cele biznesowe. One będą bardzo trudne do zrealizowania bez zmian w podejściu do klienta. Poczta Polska w najbliższych latach chce położyć nacisk na ten aspekt swojej działalności m.in. poprzez szkolenia pracowników dotyczące sprzedaży, obsługi klienta i szkolenia produktowe. Chodzi także o wprowadzanie prostszych i szybszych w nadaniu usług, upraszczanie procedur i zmiany które spowodują, że placówki będą w większym stopniu mogły skoncentrować się na obsłudze klientów a w mniejszym na papierologii.

    • Dziś też miałam bliskie spotkanie z kurierem.Zadzwonił do drzwi, więc lecę prawie się zabijając, ale wiem, że muszę zachować się jak Kubica, bo kurier dzwoni raz i znika Dopadłam go i słyszę tekst: gdybym nie zobaczył samochodu przed domem, to nie zajechałbym .Pytam się: dlaczego? a jak samochf3d będzie w garażu? to co? jak Pan zostawi awizo? Przecież za przesyłki płaci klient i to klient ma mieć szybko i wygodnie!Spojrzał się na mnie jak na dziwne zjawisko Zostawił bez odpowiedzi A! Przez cały czas rozmowy/podpisywania/przekazywania paczki palił papierosa Dziwne praktyki

  1. Też ostatnio miałem dziwną sprawę z kurierem. Jednak w moim przypadku nie tyle kurier pojawił się nagle i niespodziewanie a po prostu zgubił przesyłkę! Jeśli byłaby to Poczta Polska to ok, jakoś jestem w stanie to zrozumieć ale że dobra firma kurierska pozwoliła sobie na taki błąd był dla mnie dużym zaskoczeniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>